diumenge, 25 de gener del 2009

Bambes


L'altre dia, portat per la ceguera de criteri que produeixen les Rebaixes, em vaig comprar unes bambes... Són horribles, m'han dit coses com:

"que feas, no?... no són el teu estil..."
a però tinc estil?

"ah! estan bien... que son para venir a currar?"
ostia nen!

"...mmm hombre... parecen de viejo"
...fff...

"son comodes?"
Cullons! aixó de les bambes comodes és una xorrada, és com la gent que diu: -yo no me arrepiento de nada en la vida-. Son coses que es diuen.

8 comentaris:

Irene Pujadas ha dit...

Bueno això de la comoditat... jaja és com ser simpàtic...

Anònim ha dit...

jo les he vist (cerc) i no són tant comodes...
a veure, molt maques no són, però tampoc s'ha de fer un darma, la gent no es fixa amb els peus dels altres, no? jo almenys no ho faig.
en fi, sempre hi ha la possibilitat aquella: si no està satisfecho... meteselo por el...
en fi, que vagi de gust!

Anònim ha dit...

sense ànims d'ofendre que era broma!
a veure si me les fotràs pel cul a mi!
i no cerc que siguin tant còmodes...

drapdecuina ha dit...

He decidit no posarme les bambes,
les hi donaré al meu pare, a ell li sua la polla si molen o no, mentres porti la seva gorra de la sort quan juaga a petanca, tot el demés li importa ben poc.

Joder és que sóc molt torpe comprant roba, com sempre me la donava el germà de la Carme, no m'havia preocupat mai... cagun!

Borja A. ha dit...

doncs per mi, unes bambes, siguin com siguin, no son bones si no em duren, minim, més de 8 mesos. A partir d'aquest moment, m'es igual ja si de principi no em molaven o qué: de cop es tornen especials, son part de mi (especialment tenint en compte que normalment em poso les mateixes bambes dia rera dia fins a la fi dels temps).

Quina tristeça quan les has de llençar!

drapdecuina ha dit...

Tens raó craneo, quin moment més trist quan has de tirar unes bambes. Perquè amb la roba sempre penses: "la guardo per quan tingui que pintar", però les bambes son més difícils de guardar, potser, també és cert, perquè ja estan fetes una puta merda. La meva mare feia intents de tirar a la basura les bambes.

El Gordo Cabrón ha dit...

preguntar si són còmodes és intentar trobar-li una explicació a la compra d'una cosa tan lletja.

a mi la gent no em parla, perque com soc gordo i antipàtic es queden sen arguments positius.

és putada.

per cert, penja una foto.

Anònim ha dit...

m'he quedat amb les ganes de veure les bambes, penja una foto!!