dilluns, 19 de maig del 2008

Abans de somiar


coixins i mantes, com metralla damunt nostre
a la tele: alta culos, alta brasileñas, alta chi/...OFF

comença la cursa cap al llit,
l’últim apaga el llum. merda el mòbil! i ella, aigua.

has vist el mòbil? i ella, aigua.
encendre llum, buscar mòbil. i ella, aigua.

el mòbil il·lumina el camí de retorn.
click; lampareta de la tauleta.
nyick, nyick; he de mirar aquest cony de llit, quin ruidaco.

i ella, m’has portat l’aigua?
merda! me cago en la puta.
nyick, nyick
click

gots grans: trencats/bruts
gots petits: 1 net
garrafa de 8 litres fontvella VS got petit,
difícil per un torpe com jo: me la jugo.

m’oloro la mà: he tallat ceba.
torno a olorar la mà.

i ella, no hi havia un got més petit?

nyick, nyick
click

1ª postura: boca amunt
2ª postura: abraçats
postura definitiva: boca avall, cap girat cap a l'esquerra,

mà esquerra a l’aixella dreta,
braç dret sota el cap, cames en forma de P invertida.

bona nit.

7 comentaris:

Damisu ha dit...

Mal día eh!! hoy a dormir sin banda sonora ni coito. Confirmado, ya estáis casados.

Borja A. ha dit...

Ha estat una image molt tendre...

maite sánchez ha dit...

quin relat més maco....! m´encanta aquest blog! si, senyor continuaré passant per aqui tan com pugui. Moltes gràcies per la música que em vas passar carmeta, ja t´ho havia dit però ara queda per escrit. I ara m´en vaig al vostre myspace... ptns

Jordi ha dit...

que xulo!!!!!

Anònim ha dit...

Com deia el Dr Solé: L'APASSIONANT MÓN DE LA PARELLA!!

Anònim ha dit...

eo! hay alguien?!!

drapdecuina ha dit...

Estamos trabajando en ello.

Aquesta setmana espero penjar més coses, estic inmers en un dels meus dilemes, i no em deixa escriure, no soc capaç de fer dues coses alhora...

Em posa tonto quan em pregunteu: que passa al blog?, gràcies.