divendres, 9 de novembre del 2007

L'os de la música

Aquí us escric una llista de les 10 cançons que no he pogut deixar d'escoltar cada dia durant aquesta setmana, a més, varies vegades al dia:

-Joan Miquel Oliver "Hansel & Gretel"

-Gogol Bordello "Start Wearing Purple"

-Adrià Puntí "El Gitanillo De Triana"

-Mala Rodríguez "Te Convierto"

-Peaches "Shake Yer Dix"

-El Tío Carlos "Pares y Nones"

-Maximo Park "The Coast Is Always Changing"

-Beirut "Un Dernier Verre (Pour La Route)"

-Jose Gonzalez "Down The Line"

-Quimi Portet "Progresso Adequadament"


*Algun dia descobriré com es pot fer per pujar les cançons i les pogueu escoltar (si algú sap com es fa, que m'ho digui, gràcies) de moment podeu fer un cortar/pegar i les baixeu per l'emule, algo és algo. Si voleu he? no se...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei, ja sé que està una mica desfasat el comentari, però es que l'altre dia vaig sentir aquesta cançó del Gogol Bordello i em vaig recordar de la teva llista. Ara ja m'he viciat a escoltar les altres també...

Per cert, molt xulo el blog. Jo sóc una d'aquestes que el llegeixen però no escriuen... :)